Jak zagospodarować przestrzeń w home office?

Jak zagospodarować przestrzeń w home office?

Artykuły biurowe na początek.

Tak naprawdę urządzenie miejsca do wykonywania obowiązków zawodowych w naszym domu nie jest wcale takie łatwe. Nikt chyba bowiem przy projektowaniu wnętrza nie brał pod uwagę, że będzie kiedykolwiek pracował we własnym mieszkaniu. Przy odrobinie kreatywności i dobrej organizacji stworzenie miejsca do pracy nie będzie dużym problemem dzięki czemu w kilku krokach dostosujemy przestrzeń do nowych wymogów. Powyższe to jedno, a drogie to zakup niezbędnych artykułów biurowych, których nie powinno zabraknąć podczas pracy zdalnej. Poniżej przedstawimy kilka sugestii co do praktycznych przyborów biurowych.

Ergonomiczna przestrzeń dająca poczucie komfortu pracy.

W domu, jak to w domu wszystkiego jest pełno. Ubrania, sprzęty RTV i AGD, przybory do nauki naszych dzieci itd. Bardzo łatwo, więc o nieporządek i chaos. Aby tego uniknąć warto na starcie zaopatrzyć się pojemniki biurowe, które posłużą jako organizery. Powinny one znaleźć się w jednym miejscu, najlepiej trudno dostępnym dla dzieci. Utrzymanie bowiem porządku w miejscu naszych, zawodowych działań to podstawa. Wielkość tych pojemników dostosujmy do naszych potrzeb, aby nie zajmowały one na wyrost zbyt dużo miejsca. Zanim dokonamy zakupu pomyślmy co i w jakiej ilości mamy zamiar posegregować. Oferta rynku w tym obszarze jest naprawdę olbrzymia, dlatego też każdy bez trudu powinien znaleźć coś dla siebie.

Pamięć bywa zawodna, lecz z pomocą przychodzi tablica korkowa lub magnetyczna.

Jednym z niezbędnych akcesoriów biurowych jest przywołana tablica. Nie ma chyba biura, czy gabinetu, w którym takowa by się nie znajdowała. Ma ona za zadanie przypominać nam o różnych, zaplanowanych obowiązkach odległych w czasie. Od umówionych spotkań, po rozliczenie się, choćby ze sprawozdań. Zadanie jej jest bardzo proste. Ma nam zwyczajnie ułatwiać życie i odciążyć naszą głowę. Jest ona gwarancją, że w terminie zrealizujemy to, czego się od nas oczekuje bądź my oczekujemy od innych. Tablica korkowa lub magnetyczna powinna być na wyposażeniu naszego, domowego biura tym bardziej, że kosztuje ona naprawdę niewiele. Praktyczniejsze wydają się jednak tablice magnetyczne, ponieważ poza możliwością przypięcia do niej dokumentów można także po niej pisać. Pamiętajmy, jednak, że zbyt długie pozostawanie napisów może się przełożyć na problemy z późniejszym ich usunięciem. Rodzajów tablicy magnetycznej mamy na rynku kilka. Są to zazwyczaj wolnostojące flipcharty, tablice mające stalowa powłokę lub o porcelanowej powierzchni. Każda z nich posiada inne właściwości. Flipchart można swobodnie przestawiać z miejsca na miejsce, przyczepiać do niego magnesy oraz po nim pisać. Tablica stalowa „współpracuje” z magnesami, do tego jest odporna na uszkodzenia. Porcelanowa także posiada wysoki poziom odporności.

Inne, niemniej ważne, akcesoria biurowe.

Chodzi tutaj o wszystkie drobne rzeczy, bez których nasza praca nie ruszy z miejsca. Mowa oczywiście o wszelkiego rodzaju spinaczach, dziurkaczach czy zakreślaczach. Do tego na widoku miejmy czytelny kalendarz najlepiej ukazujący naszym oczom trzy miesiące jednocześnie. Powyższe akcesoria bezsprzecznie powinniśmy mieć w swoim gabinecie.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium