- 1. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia przez stronę internetową.
- 2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- 3. Klient dodaje wybrany/e Towar/y i przechodzi do Formularza Zamówienia.
- 4. Klient wybiera sposób zapłaty za Towar i dostawę.
- 5. Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji wraz ze wskazaniem wszystkich istotnych elementów zamówienia (zestawienie zamówionych Towarów ze wskazaniem ich nazwy, ceny, danych Klienta i kosztów dostawy). W przypadku niemożności przyjęcia Zamówienia do realizacji Sprzedawca poinformuje o tym Klienta w drodze wiadomości e-mail.
- 6. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia zostaje zawarta Umowa Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczeń przez każdą ze stron nie wyłączając postanowień i zasad w zakresie odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmi). Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- 7. Przy każdym z Towarów prezentowanych w Sklepie podany jest przybliżony czas realizacji Zamówienia (od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji do czasu wydania Towaru przewoźnikowi). Sprzedawca w każdym przypadku potwierdzi faktyczny czas realizacji zamówionych Towarów.
- 8. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi postanowień Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy na odległość w rozumieniu art. 21 ustawy o prawach konsumenta oraz poprzez udostępnienie faktury w Koncie Klienta w zakładce Historia zamówień. Wydruku specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT zostanie również dołączony do przesyłki zawierającej Towar.
- 9. Klient w ramach swojego Konta ma dostęp do historii złożonych przez siebie Zamówień i aktualnego stanu ich realizacji.